środa, 11 czerwca 2014

Tag "Mój pierwszy raz"

                   Dziś tag który dziwnie się nazywa i kojarzy mi się lekko dwuznacznie xD 
Pytania losowałam z pośród 50 (cała noooc pisania xD) wylosowałam 15. To zaczynamy !

.1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
-Pierwsza miłość, hmmm xD Może raczej zauroczenie, tak bo ten kolega chodzi ze mną do klasy, ja jednak już nie czuję do niego "mięty" xD
2. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
-Bardzo, bardzo  fajny kolega który mi się śnił <3 
3. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
-Dawno to było ! chyba jako pięcio-latka u ciotki, a jeśli chodzi o koleżankę to chyba w wieku 9-10 lat.
4. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś?
-Mama która poinformowała że imprezka jest dopiero za tydzień ;/ a jeśli liczy się "Oliwia zamknij się i idź spać" to z siostrą ale byłam wtedy pół przytomna xD
5. Pierwsza przyjaźń ?
-Trzy lata starsza Iwona z którą przyjaźnie się od urodzenia do dziś <3
6.. Co bylo pierwsza rzecza jaka dzisiaj zrobilas?
-Pomijając fakt że się obudziłam to pogadałam z mamą a potem poszłam ogarnąć się do szkoły.
7.Kiedy pierwszy raz się zakochałaś ?
-W zerówce lub pierwszej klasie :'D
8. Kiedy pierwszy raz powiedziałaś brzydkie słowo ?
-W sensie że przekleństwo ? ^^ to chyba było na jakiś zakład czy coś takiego może w zerówce albo pierwszej klasie. 
9. Co pierwszy raz dziś zjadłaś ?
-Sphagetti po bolońsku w szkolnej stołówce ;D
10. Pierwszy sukces w życiu.
-Siadanie na nocniczku ?XD
11. Pierwsza piosenka którą dziś słuchałaś ?
-Prócz bez sensownego nucenia "La-la-la-lala-la-lala" to "Piosenkę absolwenta" ponieważ trenujemy ją z dziewczynami na koniec roku ;D
12.Pierwsze zdjęcie które dziś zrobiłaś ?
Ja chyba żadnego ale koleżanka cyknęła mi sweet focie w kibelku :D
13. Pierwsza kłótnia ?
Chyba z Iwoną o lepszą lalkę xD
15.Pierwsza osoba na której się zawiodłaś ?
-tyle ich było...

1 komentarz:

  1. fajny pomysl na tag :)
    nie przejmuj się ja też na wielu osobach się bardzo zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń