piątek, 25 kwietnia 2014

#5 zaczynamy ćwiczenia, akcja zdrowe włosy i nieobecność.

 Cześć ;*  Właściwie od wczoraj mało się zmieniło no ale cóż blogowanie strasznie mi się spodobało i posty jak na razie piszę codziennie i będę się starała tak pisać.
Tak więc wyniki tagu " opisz siebie 10 zdjęciami" były tylko dwa komentarze w tym tylko jeden z tagiem ;D
Ale co tam tak więc to odpowiedzi.
1.Jestem szalona, zaliczałam jeszcze że lubię się wygłupiać :)
2.Kocham swoich przyjaciół (lofki ;*)
3.Muzyka to moje życie. 
4. Kocham zwierzaki mogłam też zaliczyć że kocham psy
5.Patrzę w przyszłość a przeszłość zostawiam z tyłu.
6. Mam wiele marzeń.
7.Uwielbiam deserki szczególnie takie z owockami *o*
8.Uwielbiam czytać ciekawe książki
9.Kolekcjonuje kapsle z tymbarku
10.Kocham robić zdjęcia ;D

Tak więc poprawnie na większość pytań opowiedziała Asia a o to jej blog i jej przyjaciółki Magdy http://asiula-madziula.blogspot.com/


Kolejną sprawą jest to że wiadomo wiosna, ciepełko, świeże powietrze i trzeba się za siebie brać. Może nie tyle co "brać " zacząć uprawiać jakieś sporty, no c; Tak jakoś zdałam sobie sprawę że muszę rozpocząć zdrowy tryb życia, może nawet spalić kilka kilo ? oczywiście nie chce przesadzić. Jest jeszcze jedna sprawa ostatnio przypadkowo trafiłam na forum o odchudzaniu co tam zobaczyłam mnie przeraziło. Była jedna dziewczyna która pisała że już od tygodnia pije tylko wodę i żuje gumę a inna skomentowała to tak "słabo przynajmniej jeszcze trzy tygodnie tak" O.o lub jedna dziewczyna którą można nazwać chodzącym kościotrupem pochwaliła się zdjęciem bez bluzki, a inna napisała "jesteś gruba jak być może z 7 kilo spaliła ?" Jejku, smutno mi się zrobiło aż, sama nie wiem czemu. Niestety anoreksja to choroba,moja przyjaciółka mało nie doprowadziła się do takiego stanu ale zaczęła żyć normalnie. No nie ważne w każdym razie mam zamiar sobie 2 godzinki rano pobiegać, lub wieczorem. Oraz zacząć ćwiczenia tylko nie wiem czy Ewa Chodakowska czy może Mel B ? nie wiem napiszcie mi ;D
Od dwóch tygodni walczę o zdrowe włosy, jak na razie rozdwajają się, przetłuszczają, są normalnie jak siano i strasznie się kręcą, słowem nienawidzę ich -.-
Na pewno jest lepiej niż było, ale rewelacji też nie ma. 
Na stałe odstawiłam prostownice, ale moje włosy kręcą się nawet kiedy zakręcę je wokół palca. Przed chwilą zrobiłam sobie peeling z cukru który jest bardzoooo łatwy w wykonaniu.
Potrzebne:
-Cukier
-Szampon/odżywka
-miseczka
-łyżka.
Jak zrobić :
Cztery  łyżki cukru mieszamy z dwoma łyżeczkami szamponu/odżywki. Delikatnie wmasowujemy tą miksturę w skórę głowy i już wystarczy wypłukać włosy i gotowe ;D
Co daje :
Oczyści skórę głowy z obumarłego naskórku, pomaga pozbyć się łupieżu, reguluje prace gruczołów łojowych i  poprawia krążenie. Co prawda o jednym użyciu zbytnio nie widać efektu ale po kilku razach widać ! Tylko pamiętajmy że nie robimy go codziennie ale np. raz na tydzień.

Mi teraz marzy się kolorowe obmre więc może na wakacjach pobawię się szamponetką/ pianką koloryzującą jak to zawsze 

na wakacje robię bo wolne od szkoły i można testować xD

A zapomniała bym ! Jutro nocuje u przyjaciółki więc nie będzie mnie do niedzieli więc jutro postu raczej nie będzie, chcoaiż może naskrobie coś z rana. To do napisania ;*








6 komentarzy:

  1. miłego nocowania!
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też bardzo podobają mi się kolorowe włosy. Niestety mam zbyt ciemne włosy na szamponetkę i wyszły by przebarwione placki a nie kolor ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plan:)
    Zapraszam do mnie. Co wiesz na odwzajemnioną obserwację? Ja już obserwuję:)
    http://truskawka-and-tadzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często jeżdżę na rowerze (ale nie, nie takim prawdziwym, tylko takim specjalnym do ćwiczeń, bo mamy taki w domu XD), poza tym biegam z Tosią i jakoś idzie :P Nie ma co odchudzać się na siłę, jeśli czujesz, że to Ci niepotrzebne, to po prostu zaakceptuj siebie :)

    http://asiula-madziula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cały post przeglądałam z wielkim zainteresowaniem ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń