środa, 23 kwietnia 2014

#2 nowy wygląd bloga, tonik nawilżający.

                                                                              Witajcie ;) 
Na wstępie chciałam podziękować wam za wszystkie komentarze i wyświetlenia pod ostatnim postem!;D Udało mi się zdobyć aż 91 wyświetleń i 7 komentarzy ! naprawdę jestem pod wrażeniem że w tak krótkim czasie tyle osiągnęłam.
Dziękuje pierwszym osobom które dodały komentarz a mianowicie Zuzi i Karolinie z bloga http://lols-blog.blogspot.com/ zapraszam do nich ;)  Jak pewnie niektórzy widzą blog ma nowy wygląd, może nie jest jakiś wymyślny ale na początek z całą pewnością mi wystarczy za ten wygląd dziękuje Marcie z bloga http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/. 
                                                                                        

Przed wczoraj zakupiłam tonik nawilżający z ziaji, więc pomyślałam że może taka mini recenzja ? 
Stosuje go od tych trzech dni więc jak na razie za dużo wam o nim nie powiem. W każdym razie tonik pachnie ogórkami według mnie zapach jest bardzo ładny ale jeśli ktoś tego zapachu nie lubi to spokojnie po 10 sekundach "wsiąkania" w twarz już nawet go nie czuć ! Konsystencja wiadomo jak to toniki rzadka, wodnista, bardzo fajnie się on wylewa (nie wiem jak to ująć xD) kropelkami, nie każdy się tak leje miałam kiedyś problem z taki jednym jak mi leciała połowa buteleczki na jeden raz bo wszystko się lało. 
Idealnie sprawdza się rano kiedy musimy wstać wcześnie i jesteśmy strasznie ospali, świetnie orzeźwia. 
Moja cera już wydaje się być bardziej nawilżona. Jak na razie polecam. Był bardzo tani 5 zł za 200 ml a myślę że 
starczy mi na więcej niż miesiąc ;D 








Po obejrzeniu kilku blogów doszłam do  wniosku że uwaga, uwaga  zacznę chodzić w spódnicach  od małej dziewczynki nienawidziłam spódnic, sukienek w grę wchodziły tylko spodnie ! Ale może troszkę wydoroślałam i zmieniłam zdanie ? jedyną sukienką jaka mi się podobała była moja sukienka z tamtego lata w której byłam na weselu u siostry ciotecznej( jak znajdę zdjęcie pokażę wam ) teraz zaczęłam patrzeć na to inaczej i większość sukienek które widzę na blogach mi się podoba ! Jakim cudem ? sama nie wiem....
Ale w każdym razie namówię mamę na spódnicę obok i może mi zamówi na allegro jutro, według mnie jest świetna i w połączeniu z czarną bluzką i fajnymi butami efekt jest nieziemski ! Ogółem sukienka z dostawą kosztuje 35 złotych i można ją kupić pod tym linkiem http://allegro.pl/rozkloszowana-neonowa-spodniczka-spodnica-p112-i4142587849.html (tylko mi wszystkiego nie wykupić, no ) xD


                                                                                                                   Kolejną rzeczą o której chcę napisać są vansy *o*
Wcześniej były tylko converse, tylko i nic więcej mam jedną parę i kilka podróbek ;D ale ostatnio spodobały mi się vansy które pasują i do stroju sportowego  jak i sukienki ! do sukienek zazwyczaj pasują szpilki a niektóre osoby po prostu nie mogą ich nosić w tym ja bo 13 latka no niestety w szpilkach latać nie będzie więc vansy na pewno muszę zakupić, właściwie nie muszą być markowe vansy, może być podróba ale muszę je mieć szczególnie neonowe, miętowe i z ćwiekami.
Zbliżają się wakacje czas wieczornych spacerów, jazd na rolkach itd. więc już trzeba robić wishlistę wakacyjną bo to czas kiedy spokojnie możemy bardziej się "rozgołacać" xD 
Do napisania. Mam nadzieję że pobiję dotychczasowy rekord ;*









































                                                                                                      



2 komentarze:

  1. Śliczna spódniczka i vansy :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląd bloga :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń