czwartek, 24 kwietnia 2014

#3 Don't worry, be happy !





                Witajcie. Dziś bardzooo pozytywnie, postaram się tu napisać troszkę o tym co mnie cieszy, o uśmiechu i innych takich "głupotach". 
Napis na rękach-be happy zdjęcie
Ja osobiście nie widzę powodu do smutku, a gdy już coś idzie nie tak staram się uśmiechać i iść dalej. Czasami jest trudno ale wiem że przyjaciele zawsze mi pomogą i będą blisko bez względu na wszystko.
Oczywiście jak chyba każdy wpadam w małe dołki, zazwyczaj wtedy puszczam "klimatyczną" muzykę i ryczę, gdy się wyryczę po prostu nie chce  mi się płakać przez cały miesiąc jak nie więcej. Czasem trzeba  się wypłakać bo po smutku zawsze przychodzi uśmiech ;)
Czasu na życie nie mamy wcale dużo właściwie mamy jakieś 20 lat do wykorzystania potem zaczyna się prawdziwe życie które nie jest wcale takie łatwe, więc chyba jest to kolejny powód by korzystać  z życia.



Wiele osób mówi też że szaleństwo jest złe. Ja nic złego w tym nic złego nie widzę, staram się korzystać z życia jak by każdy dzień był moim pierwszym i ostatnim, oczywiście nie kosztem innych (nie wliczam w to psucia psychiki innym szczególnie przyjaciołom którzy w sumie tez psychikę mają popsutą).
Mimo moich "głupawek" przyjaciele i tak mnie kochają i czuje się naprawdę świetnie, czasami trzeba troszkę zaszaleć.
Wiele osób załamuje się po starcie chłopaka (mówię tu o zerwaniu), nie rozumiem tego, można sobie popłakać ale nie cały czas, niektórzy nawet się tną. Po prostu warto sobie pomyśleć że nie był cie wart, zawsze można też wyżalić się przyjaciółce ona na pewno coś wymyśli.
Staram się uśmiechać jak najczęściej mogę, nawet przez łzy. Szkoda życia na smutki w końcu jest one takie krótkie. 
Czasem jeden malutki uśmiech potrafi zmienić wszystko czy na lepsze czy  na gorsze zależy tylko od ciebie.
"Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest".  Inspirujące teksty możemy znaleźć nawet w piosence którą słyszeliśmy 5000 razy ale nigdy nie zwróciliśmy uwagi na znaczenie słów. Czasem trzeba dłużej się wsłuchać by coś zrozumieć, nie jestak tylko w tekstach piosenek tak samo jest w życiu.
Pamiętajcie też że uczymy się na błędach i nie warto się tym przejmować, każdy człowiek popełnia błędy których zazwyczaj żałuje ale nie wolno się tym zamartwiać trzeba patrzeć  w przyszłość i iść dalej a wszystko się uda ;*A co sprawia że ja się uśmiecham ?:)
Przyjaciele Rodzina Muzyka Wspomnienia Blog Śmieszne zdjęcia Tymbark Zwierzaki ♥ Sport ♥ Odpały Nocowanie u przyjaciółek ♥ Pływanie Granie w przeróżne gdy na komputerze Pisanie z przyjaciółmi do rana  ♥ Poznawanie nowych ludzi  ♥ Fajni chłopcy ♥ Soki Słodyczee *o* ♥ dawanie szczęścia innym♥ Przyjaciele  ♥ Spacerki ♥ Prztulanie ♥ komplementy ♥ wole od szkoły ♥ dobre oceny

Pewnie to nie wszystko, ale do napisania ;*


6 komentarzy:

  1. genialny post! ;)

    co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi od razu pojawia się uśmiech na twarzy gdy jestem z moimi przyjaciółkami :3
    Świetny post ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tym co napisałaś :)
    mi uśmiech pojawia się kiedy widzę moich przyjaciół!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. Trzeba być pozytywnie pokręconym ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń