czwartek, 24 kwietnia 2014

#4 Moje licytację i tag opisz siebie 10 zdjęciami !

                                                         Cześć !
Piszę dziś drugi raz, ale mam ochotę coś naskrobać dziś mam dla was tag. Po za tym zamówiłam sobie trzy rzeczy na allegro dokładniej zalicytowałam a są to !
Sukienka jest bardzooo tania i jak na swoją cenę śliczna ! Była jeszcze biała, ale chyba bardziej  podoba mi się ta, nie mam pojęcia jakie buty do niej założyć, hmmm. Ma ktoś jakieś pomysły. Tylko nie szpilki bo mam trzynaście lat i mama raczej była by przeciwko temu przynajmniej przez rok xD 
Modlę się normalnie bym wygrała, muszę czekać jeszcze 9 dni bo wtedy kończy się aukcja ale już się cieszę na nią. 
Mam tylko jedną sukienkę która mi się podoba w szafie więc  z całą pewnością mi się przyda, nie wiem gdzie będę w niej chodzić no ale w każdym razie mi się przyda, chociaż by po to by urozmaicić swoją szafę 



Zamówiłam też dwie pary spodenek, myślę że pokażę wam dopiero kiedy uda mi się wygrać (oby). 

A teraz tag ja zobaczyłam go na blogu Asi i Madzi http://asiula-madziula.blogspot.com/ polega on na opisaniu siebie 10 zdjęciami. 
Osoby które odpowiedzą poprawnie na przynajmniej 6 pytań zostaną umieszczone w kolejnym poście ( a raczej ich blogi).
1.
.
2.

3.

4.

5.
Liczy się to, co przed tobą..
6.

7.

8.

9.

10.



                                            Zapraszam !

2 komentarze:

  1. Heej, świetny blog :) Niestety miałam taki zalatany tydzień, że dopiero teraz udało mi się zajrzeć ;) Dzięki za podanie linku do naszego bloga c:

    1. Jesteś... szalona? xD albo lubisz się wygłupiać :D
    2. Kochasz swoich przyjaciół.
    3. Uwielbiasz słuchać muzyki.
    4. Kochasz zwierzęta.
    5. Skupiasz się na tym, co przed Tobą i nie myślisz o przyszłości ;d
    6. Lubisz marzyć/masz wiele marzeń :D
    7. Lubisz... lody?
    8. Kochasz czytać.
    9. Uwielbiasz tymbarka.
    10. Lubisz robić zdjęcia.

    Będziemy tutaj często zaglądać :)

    Ps. Dodaj gadżet obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% zgadzam się z komentarzem wyżej ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń